ה-Fab 4

אחר צהריים קר אחד בינואר האחרון, שלושה חברים ואני התחלנו לתכנן את חופשת הקיץ שלנו. כשאנחנו חיים בארבע מדינות שונות, אנחנו נהנים מחופשה שנתית ביחד.

גילינו נעים משנות ה-60 המאוחרות ועד תחילת שנות ה-70. כולם בפנסיה, למרות שאני ממשיך בקריירת ההדרן שלי במשרה חלקית. שניים מאיתנו אלמנים, שניים נשואים. אנחנו מכירים זה את זה שנים ומאוד מתאימים.

במהלך המפלט הראשון שלנו, כיום אירוע שנתי מוערך, כינינו את עצמנו 'The Fab 4'. שנה אחת הזמנו את האחרים המשמעותיים שלנו להצטרף אלינו לטיול בינלאומי.

למרות שההרפתקה הזו עם ארבעה זוגות הייתה מהנה, היא שינתה את המיקוד שלנו. בשנה שלאחר מכן חזרנו למסורת שלנו לנשים בלבד והחלטנו לשמור על כך.

לשנת 2018 בחרנו ביעד חדש ומסקרן, מכון Chautauqua בדרום מערב ניו יורק. שם שכרנו בית ויקטוריאני גדול, עם מרפסת קדמית מזמינה לשיחות אחרי ארוחת הערב.

עם אזורים משותפים משותפים, בדרך כלל הכנו ארוחת בוקר ביחד במטבח. אבל לכל אחד מאיתנו היה חדר שינה משלו כדי להכיל עולים מוקדמים לעומת מאוחרים ונחררים לעומת ישנים קלים.

מגוון פעילויות

כולנו נהנינו מהרצאות חינוכיות ומשעשעות רבות, קונצרטים, פסטיבל של מלאכת יד משובחת, טיולים, תה מנחה עם שירה במלון ההיסטורי ובתיאטרון בקמפוס למידה זה לכל החיים. לאחר שכולם עבדו כאנשי אקדמיה, המקום התאים מצוין.

היה גם זמן לבד לקריאה, יומן, מדיטציה, צפרות, שייט קיאקים באגם רגוע, צילום, תנומה, קניות בבוטיקים ואפילו מניקור - משהו שישמח את כולם.

הכנו כמה ארוחות קלות יחד ונהנינו לחקור את שוק האיכרים המקומי וכמה מסעדות סמוכות.

בכל ערב, התאספנו במרפסת הקדמית העוטפת, נהנינו משיחות בשעות הלילה המאוחרות עם יין טעים, תה צמחים וחטיפים טעימים - שכללו, כמובן, שוקולד מריר בריא!

במהלך אותן שעות מאוחרות יותר, סקרנו את היום ולאחר מכן התמקדנו בנושא נבחר אחד. בסביבה הרגועה והבלתי פוסקת הזו, הרחק מאחריות ופעילויות יומיומיות, חלקנו בקלות את מה שעלה במוחנו ובלבבנו לגבי מספר נושאים בזמן שגחליליות נצצו בקרבת מקום.

זו הייתה תקופה ממש מעשירה ותומכת.

שיחות מילוט מיוחדות

אלה כמה חששות שחלקנו:

יחסים עם ילדינו הבוגרים והמשפחה המורחבת

זה היה מנחם ללמוד שכולנו מאותגרים על ידי לפחות קרוב משפחה אחד לפעמים. הבנתי שאני לא היחיד עם אח שבכוונה לא נשאר בקשר במשך שנים.

חברה אחת שיתפה שהיא מתרגלת הקשבה אקטיבית עם בתה מבלי להציע פתרונות מיידיים ל'תיקון' הבעיות שלה.

בעיות בריאותיות בהן אנו מתמודדים וטיפים לבריאות עובדים עבורנו

ככל שאנו מתבגרים, אנו מתמודדים עם אתגרים בריאותיים קטנים ואפילו כמה אתגרים גדולים. שניים מחבריי כבר ניסו בהצלחה תוכנית אכילה בריאה שמושכת אותי.

לאחר השיחה שלנו, הם החליטו להפעיל מחדש את התוכנית למשך 30 יום, וגם אני התחייבתי לכך. זה מרגיש נפלא לומר שעמדתי בהבטחתי ואני מרוצה מהתוצאות. העובדה שהחברים שלי עודדו אותי עזרתי במיוחד.

ספרים, סרטים, אפליקציות, פודקאסטים, אתרים ובלוגים מועדפים

הייתי מעוניין ללמוד את ההמלצות של חברי על אירועי תרבות ויישומים טכנולוגיים מועדפים ושמחתי לדעת שהם אוהבים כמה מאותם אתרים מקוונים שאני מבקר בהם.

השיחה הזכירה לי בלוג שלא סקרתי כמה שנים. עכשיו נרשמתי וקראתי אותו שוב בקביעות.

שינויים שהתחייבנו לעשות כשהגענו הביתה

הטייק אווי מהזמן שלנו ביחד כללו גישה חדשה שהתחייבנו לעשות כשחזרנו הביתה. הנושא של השבוע, שסופק על ידי מרכז הלמידה לכל החיים שלנו, נקרא 'אמנות המשחק'. התחייבתי לעשות עבודה טובה יותר בנגינה, שלפעמים אני מזניח כשאני מתרכז יותר מדי בעבודה שלי.

מאז התקופה שלנו ביחד, אני שמח לדווח שהוספתי שלוש פעילויות מהנות ליומן שלי: תאריך להופעה עם ארוסתי, ארוחת צהריים עם חבר מקומי שלא נראתה זמן מה ושיעור יוגה חדש.

שלושת חבריי התחייבו גם הם, עם הבטחה לעשות צ'ק-אין עם כולם בחודש הבא. כן, אנחנו נותנים זה לזה דין וחשבון.

ההיחלצות עם החברות שלי הייתה בהחלט מהנה. אבל זה היה הרבה יותר מסתם זמן טוב. זה היה על חיזוק קשרי הידידות שלנו. עדויות מבוססות מחקר מראה שנשים המטפחות מערכות יחסים קרובות מאושרות יותר, סובלות פחות מבעיות בריאות, עמידות יותר וחיות זמן רב יותר.

במהלך הערב האחרון שלנו ביחד, החלטנו איפה ומתי אנחנו רוצים לבלות יחד שוב בשנה הבאה. כמו כן, כולנו הבטחנו לשמור על קשר במייל ובטלפון.

מה הופך חופשה מספקת

החופשה שלך עם חברות לא צריכה להיות רחוקה, יקרה או ארוכה.

חופשה מספקת יכולה לכלול רק חבר אחד או כמה חברים מועדפים. זה יכול להיות פיקניק בפארק לאומי סמוך, שבו אתם הולכים יחד בשבילים ומשתפים מחשבות על חייכם או נסיעה לעיירה סמוכה לפסטיבל אומנויות, כולל ארוחה נינוחה.

אבל, אולי אתה וחבריך תחליטו לבזבז שנה אחת עם שייט או חופשת נופש. המקום יכול להיות כל מה שהקבוצה שלך תסכים עליו מראש.

עם השנים, למדתי עד כמה חיוני עבורי להשקיע בחברות נשית שמוסיפה מאוד לאושר שלי. ואכן, נשים אחרות עזרו לי בזמנים המאתגרים ביותר שלי וגם חגגו איתי בזמנים הגדולים.

כן, אני אמשיך לפנות זמן לטיולים הבלתי נשכחים עם הנשים האלה, שאני מוקיר מאוד.

נהנית מחופשה עם חברות? מה היה החלק הכי טוב בשבילך? אנא שתפו טיפ שהוסיף להצלחת הזמן שלכם יחד.